Friday, March 7, 2014

Ueno Haruka G+ 「上野遥」 March 5th, 2014, 23:07 JST


こんばんぴょんヾ(Ő∀Ő)ノ♡
good evening

今日はレッスンでした!✩
lesson today!✩

明日もレッスンです!✩
also lesson tomorrow!✩

写真は最近買った、
ヘッドホンですっ♡♡♡
photo is my recently bought headphone♡♡♡

うさぎで可愛くてお気に入りです♪
cute rabbit, my favorite♪

このヘッドホンは、
曲がライブみたいに聞こえるんですよ(o´艸`)
this headphone,
songs are like heard live(o´艸`)

あとあと!
also also!

HKT48の暴露トークバトルの、
電話みたいなするやつが、
始まったみたいですよ♪
HKT48 Talk Battle seems has started♪

ちなみに私は、
by the way, I

一番最初にいーちゃんのききました♡
listened to Iichan's at the first time♡

あと、
after that,

あすきゃんと、指原さんのを聞きました!
Asukyan's and Sashihara-san's!

みなさんぜひいろんなメンバーのを
聞いてみてくださいっ♡♡
everyone, you must listen to various members!

それと、
KⅣの、MVが公開されました!
and,
KIV's MV was shown!

あすきゃんが初めてのMVです♪
是非チェックをお願いします✩
it's Asukyan's first MV♪
please check it✩

♡はるたん♡

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment