Sunday, March 2, 2014

Inoue Yuriya G+ 「井上由莉耶」March 2nd, 2014, 22:08 JST


こんばんわ( ٥ั ڡ ٥ั)♡
good evening

今日はおばあちゃんのお誕生日なので、
because today is grandma's birthday,
プレゼントを買って、おばあちゃんに会いに行きました♬♪
I bought present and then went to meet with grandma♬♪

カラオケも行きましたよー!
we went to karaoke too!
私が歌ったのは安定の48グループばっかりですが(_ _ )
I only sang 48 group songs(_ _ )

楽しかったです!
It was fun!
おばあちゃんはどうだったかなー??
how about grandma, I wonder??
プレゼント喜んでもらえたらいいな!♪
it will be nice if grandma happily accept the present!♪

それでは☆
❦ YUℜIYA ฅ”

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment