Sunday, March 2, 2014

Inoue Yuriya G+ 「井上由莉耶」 March 1st, 2014, 22:59 JST


こんばんわ( ٥ั ڡ ٥ั)☆
good evening

さっき、おかーさんとヘアメイク遊びしました*´艸`*
some time ago, my mother and I played with hair make up*´艸`*
私がおかーさんのヘアメイクして、私もおかーさんにヘアメイクしてもらいました(๑´ڡ`๑)
mother did hair make up to me, and I also did hair make up to her(๑´ڡ`๑)

髪巻くのむずかしい´•௰ • `
it's hard to roll hair
ちょろっとだけ巻けて、ただのぼさぼさみたいになります←←
I tried to roll, but just make it looks unkempt←←

+.。:;+.:;。+゚*♡*゚+.。:;+.:;。+゚*♡*゚+.。:;+.:;。+

今日はたくさんの高校の卒業式でしたね❋*
today, many high school graduation ceremony❋*

卒業、おめでとうございます(๑˘∨˘๑)♬
congratulations for your graduation(๑˘∨˘๑)♬

それではみなさん♬
so, everyone♬
´ -௰ -॰` 。˚✩ɢ∞פ ɴყiɢhт *◌ೄ˚

写真2枚目はさっきの投稿のみーちゃん達です!♪
2nd photo is Miichan on last post a little time ago
テレビに夢中w
dreaming on TV lol

translated by negsan
source


No comments:

Post a Comment