Saturday, March 22, 2014

Tashima Meru G+ 「田島芽瑠」 March 21st, 2014, 23:03 JST


こんばんめるるん♪
めるです。
good evening, it's Meru.

はるたん、しのちゃん、ましろんろん、来笑の昇格
本当に自分のことのように嬉しかったです♡
promotion of Harutan, Shinochan, Mashironron, and Raira
I was also really glad

大分でのクラス替え、大組閣祭り。。。
泣いている姿、研究生を引っ張ろうしている姿、
何よりも全力で一生懸命な姿を見てきました。
at the Ooita class shuffle, grand shuffle festival...
I've seen those who crying, those who pull the kenkyuusei,
an over them all those who stay strong

特に、はるたんはクラス替えの時も大組閣祭りの時も涙をこらえて笑顔で
「大丈夫!頑張るから」と言ってたから…
それが力強くもあり、
でも背中では泣いてるようでもあり。。。
especially, Harutan who at class shuffle and grand shuffle festival held up her tears and smiled, also she said "I'm okay! I'm doing my best!"
she was strong
but at the back she also cried...

夜公演が終わってから、はるたんの所に行きました。
はるたんが抱きついてわたしの腕の中で泣いてました。
今までずっと我慢していたはるたんは
強いなって、偉いなって思いました。
after the evening show was over, I went to Harutan's spot.
harutan was crying and clinging to my arm
until now, Harutan has endured everything
she is strong, I think that's great.

同じチームなので、今以上にもっと相談したり仲良くなりたいし、
私も負けないように頑張ろうって思います。
because now we are on the same team, I want to talk more and become closer,
but also I won't lose, I think I'll do my best

ましろんろんもチームHで発表された時
嬉しくてすぐ抱きつきました。
「嬉しい!嬉しいよぉ。だけどいいのかなどうしよう」と泣いてました。
同じチームなので一緒に頑張りたいです!
支えていけたらいいな。。。
also when Mashironron was promoted to Team H
I hugged her happily
"I'm happy! I'm happy. but I don't know what to do" she said while crying.
also we are on the same team, I want to work hard together!
it's good we can support each other

来笑もしのも本当に嬉しい♡
同期、仲間って素敵だなって思います(^-^)
これからが新たなスタート!
私もしっかり頑張らなきゃ(ง •̀_•́)ง
Raira and Shino also I;m very glad♡
as the same generation, I think they're also nice friends(^-^)
from now it's a new start!
I also will work hard(ง •̀_•́)ง

写真は今日の夜のユニットで歌わせていただいた青い珊瑚礁です♡
一人で歌わせていただきました。。。
本番、とても緊張しましたが気持ちよくて楽しかったです。
不安定だし実力はまだまだですが
歌うのはやっぱり楽しいなと実感しました!
生の声は届きましたか?
photo is today's evening unit I was allowed to sing, it's "Aoi Sangoshou"♡
I was allowed to sing by myself...
at the performance, I was very nervous but I feel good.
I was feel insecure to my ability but,
to sing is fun after all
did you realized it was live?

HKT48での白のペンライト
メロンジュースでの緑のペンライト
皆さんのあたたかい応援をありがとうございます。
HKT48 white penlight
Melon Juice green penlight
also thank you for everyone's warm support

わぁーお♡
皆さん間もなく
KBC23:15~ドラマ
福岡恋愛白書9に出演してます。
観てくださいね♡
waooo♡
everyone, soon
KBC 23:15 drama
I appear on Fukuoka Ren'ai Hakusho 9
please watch it♡

めるルンルン♪

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment