Sunday, March 2, 2014

Inoue Yuriya G+ 「井上由莉耶」March 2nd, 2014, 23:05 JST


こんばんわ(๑•ہ•๑)♡
good evening

さっきのコメントで多かったので♪
lots of comments a little time ago♪

私は
泣きながら微笑んでとか
First loveとか
てもでもの涙とか
天文部の事情とか*´艸`*
歌いましたよ!
I sang Nakinagara Hohoende, First Love, Temodemo no Namida, and Tenmonbu no Jijou*´艸`*

おばあちゃんは
君はペガサス
を歌ってくれました♡´∀`♡♡
grandma was singing Kimi wa Pegasus♡´∀`♡♡
私が出てるユニットだから、動画とかみて覚えたそうです*´艸`*
because it's a unit I've been appeared, grandma seems to remember it from watching videos
さっすがー!✧
cool!✧

プレゼントは…
お庭におく、
木のブランコです(๑´ڡ`๑)
present is a swing which we put at the tree in the garden(๑´ڡ`๑)

お兄ちゃんと私からです!
it's from me and my brother!

まだ組み立てとかしてないのですが…
still we haven't one built yet
今度私たちが組み立てます!
this time we built it!
ガーデニングとかが好きなので、喜んでもらえたらいいな( ٥ั ڡ ٥ั)♡
because grandma likes gardening, it would be nice if grandma accept it happily( ٥ั ڡ ٥ั)♡

それではみなさん♬
so, everyone♬
´ -௰ -॰` 。˚✩ɢ∞פ ɴყiɢhт *◌ೄ˚

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment