Sunday, March 2, 2014

Anai Chihiro G+ 「穴井千尋」 March 1st, 2014, 21:48 JST


こんばんは。
good evening

今日は無事高校卒業することが
できました!
today, I was able to succesfully graduate from high school

高校生活あっと言う間だったな。
high school student life is just like a blink of time

振り返ってみれば
毎回テストやばい!って
言ってたような。笑
when I look back
there always time when we said "it's test! I'm screwed"
or something like that. lol

それと普段学校生活してるときは
風紀厳しくてやだなとか
あの先生怖いからやだなとか
めんどくさいなとか(笑)…
and also everyday school life times are,
such strict rules,
scary teacher,
troublesome things... lol

いろいろ思うこともあったけど
いざ卒業!となるとやっぱり
この学校で友達と先生方と出会って
私は幸せだったなと改めて思います。
various things comes to my mind
now it's graduation! to be it, as I thought
at this school I met friends and teachers
again I think, I was very happy

その時は分からないけど
時間が経って気づいたり分かることってたくさんありますよね。
at that time I didn't know, however,
when time passes, there are many things you will notice and understand

私がHKTの活動と高校生活の両立ができたのも私1人の力じゃないし
家族の支え、学校の支えがあったからなんだって今になって
ものすごくありがたみを感じています。
to be able to do HKT and high school activities, it's not just because of my own efforts
because there were support from family, also support from school until now
I feel all of them are blessings for me

たくさんの人が
卒業してもこれからがまたスタートだから頑張ってと背中を押してくれたので
これからも私らしく頑張りたいと思います^ ^
from a lot of people
to graduate is just another start, because that, I will work hard and press my back again
I think from now also I will do my best^^

最後に今日卒業された皆さん
the last thing, everyone who graduated today
卒業おめでとうございます!
congratulations for your graduation!

また夢に向かって
I will still go towards my dream
一緒に頑張りましょう♪
let's do our best together♪

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment