Sunday, March 2, 2014

Ueno Haruka G+ 「上野遥」 March 2nd, 2014, 21:05 JST


こんばんぴょんヾ(Ő∀Ő)ノ♡
good evening

脳内パラダイス2回公演終わりました♪
2 Nounai Paradise performances done

3期生からは、
なこちゃんとみくりんが出演!
starring nakochan and mikurin from 3rd gen!

あんまり一緒に出たことなかったので、
because we can't appear together much

公演やりなから癒されました!
to be able to perform together, it heals me!

あと、今日楽屋にあるモニターを
みくりんと一緒に座ってみてたら、
ahh, today, Mikurin and I sit and watched the monitor at dressing room together

似てるね!
similiar you both!

ってりこぴとまいちゃんに言われました!
said rikopi and maichan

みくりんと似てるだなんて、、、
to be similiar with mikurin, somehow,

嬉しすぎました♡
I was very happy♡

私自身は、似てるかなー?
even myself wonders, are we really similiar?

って感じなんですけどね笑♪
that's what I feel♪ lol

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

今日キャッチフレーズのときに、
at today's catchphrase

博多のロリータになりたいって言いました♡
I said, "Hakata no Lolita ni naritai"♡
(I want to be Hakata Lolita)

2回公演めのときに、
at the 2nd performance,
笑われたので笑わないでくださいっていったら、
because everyone was laughing, I said, "please don't laugh"

ぴーちゃんに怖いと言われました笑
piichan told me it was scary lol

ちなみにみなさんはロリと、
ロリータの違いわかりますか??
by the way, everyone, do you know the difference of loli and lolita?

わかったらすごいです!
it's awesome if you know!

あと!
ahh, next!

来笑、詩乃ヤングジャンプ撮影
お疲れ様♪♡
raira, shino, cheers for the good work on Young Jump photoshoot♪♡

HKT48研究生の名前も上がればいいな♪
it's nice it will also bring the name of HKT48 kenkyuusei up♪

明日は撮影です!♡
tomorrow is photoshoot!♡

♡はるたん♡

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment