Tuesday, March 4, 2014

Inoue Yuriya G+ 「井上由莉耶」March 3rd, 2014, 22:18 JST


こんばんわ( ٥ั ڡ ٥ั)☆
good evening

今日はずーっと撮影でした!!
today was photoshoot all day!!
待ち時間がめっちゃ多かったんですけど…(T-T)w
most of it was waiting, though...(T-T)w

楽しかったです!♡
but it was fun!♡
詳しくはまた♪
details are next time♪

+.。:;+.:;。+゚*♡*゚+.。:;+.:;。+゚*♡*゚+.。:;+.:;。+

今日の公演にて、
at today's performance
『桜、みんなで食べた』のカップリング曲
TeamH 『既読スルー』
"Sakura, Minna de Tabeta" Team H coupling song, "Kidoku Suruu"
のMVが初上映されました♡´∀`♡♡
the MV was first time shown♡´∀`♡♡

私の初のMVです♥♬
it's my first MV♥♬
すごくすごく嬉しいです٩(๑>ヮ<๑)۶!!!
I 'm very very glad
初めて髪を巻きました(๑´ڡ`๑)
it was the first time I roll my hair(๑´ڡ`๑)

公式でshort versionが見られますよ!♪
you can see the short version on official channel!♪

私を探してくださいね✧*
please look for me✧*

❦ YUℜIYA ฅ”

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment