Saturday, February 8, 2014

Ueno Haruka G+ 「上野遥」 January 3rd, 2014, 08:57 JST


みなさーーーーーーーーん!
everyo-ne

まさかの!?
do you know!?

おみくじが!
fortune telling result is

末吉。。。
Suekichi (uncertain luck)...

私の大吉記録は
5年で終わりました。
my Daikichi (excellent luck) 5 years record has ended.

今年は絶対に大吉がよかったのにぃ
ギネス記録狙ってたのにぃ
I was certain this year is Daikichi
I was aiming at Guiness record

なんだかイヤな予感。
somehow I feel unpleasant

今までで
until now
1番悔しいことがありそうだなぁ
it's probably the most frustrating thing

去年のおみくじをずっと
last year's fortune telling result is always
お財布のなかに入れてたので
put in my wallet
去年のことを振り返ってみると、
to look back things on last year

結構当たってました!
I was hit nicely!

今年は よし がひとつもなかった(T^T)
this year it's no good at all (T^T)

それに、
also,

おみくじを結んだのは5年ぶり!
5 years of fortune telling results must be linked!

と思いつつそらを見上げる私。
and I look up to the sky while thinking
空綺麗だなぁ〜
it's a beautiful sky~

でも!!
but!!

今年をどうするかは
what will this year be

自分しだい!!
depends on myself!!

私すっごく占いとか
信じちゃうタイプです笑♡
I'm the type who believe so much to such fortune telling lol♡

イヤな予感が当たりませんように♡
I hope this unpleasant feeling is not hit

♡はるたん♡

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment