Monday, February 24, 2014

Anai Chihiro G+ 「穴井千尋」 February 23rd, 2014, 23:23 JST


今日はプラスチックの破片を食べてしまいました。
today I ate a piece of plastic.

アサイーボウルを食べてたんやけど
何かめっちゃ硬いもの入ってたの。
I was eating from asai(?) bowl, but I found something very hard

でもグラノーラが入ってたから
麦か何かが硬いんだろうと思って
一生懸命噛み砕きました‼︎
but because I was eating granola, I think it was such hard wheat, so I tried to chew it eagerly

で、アサイー美味しかったから
and then, because it was a delicious asai
咲良に食べてみてってあげたら
sakura wanted to eat it too
「ちーちゃん、スプーン欠けてるよ!」って言われたんです。
and she told me, " chiichan, the spoon is broken!"

そこで私気づきました!
that's when I noticed
硬いものの正体が!
what the hard thing is!

プラスチックのスプーンの欠けた部分を
食べてたんです('▽')
I was eating the broken piece of plastic spoon!

人生で初めてプラスチックの破片を
食べました。
it was the first time in my life I eat a plastic piece

すごく硬かったです。笑
really hard it was. lol

でも私の歯って強いな!笑
but my teeth was strong! lol

それより気づいてくれた
咲良ありがとう。
more than that, thanks to sakura I notice it

プラスチックの破片を食べてしまった
ときの顔がさっしーのTwitterに
載ってたみたい^ ^
it seems sasshi uploaded my face when I was eating the plastic piece on twitter^^
(yes, here lol)

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment