Thursday, February 20, 2014

Ito Raira G+ 「伊藤来笑」 February 20th, 2014, 21:43 JST


公演終わりました\(^o^)/
performance done

病み上がりだったから、
体力心配だったけど
because I was on recovery, I was worried about my physical condition..
楽しすぎて体力のことなんか
忘れちゃうくらいでした!
but it was too fun so I forget it!

公演だいすきだ♡♡
I love performance very much♡♡

そして今日はハイタッチで
『お帰り!』
って皆さんが言ってくださって
嬉しかったです♡
also on today's hi-touch, everyone said "okaeri! (welcome back!)" to me, I was so glad♡

もう大丈夫!元気ですよー!
I'm alright! I'm healthy!

そして明日も
脳内パラダイス公演です!
also tomorrow noupara performance too!

よし!今から復習しなきゃ!
ok! now is review!
頑張るぞー!
I'll do my best!

かむすまいる
come and smile
(R。・ω・。)⊃━♡゚*・。゚.

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment