Thursday, February 20, 2014

Inoue Yuriya G+ 「井上由莉耶」 February 20th, 2014, 21:45 JST


こんばんわ๑•௰•๑♥
good evening

公演終わりました!!
performance done
今日のユニットは
『MARIA』です(๑´ڡ`๑)♬
today's unit is "MARIA"
初ぴーちゃんMARIAでした♪
it was new Piichan MARIA♪

今日も来てくださった方、ロビー鑑賞してくださった方、DMM生配信でみてくださった方、ありがとうございました(๑˘∨˘๑)!!
also today, people who came, who watch from lobby, or stream from DMM, thank you very much!

+.。:;+.:;。+゚*♡*゚+.。:;+.:;。+゚*♡*゚+.。:;+.:;。+

今日の帰りのバスで、
らいらがみるんちゃんの横に座ってたんですけど、
(私はその前の席)
at the bus when go home today,
raira sat next to mirunchan
(in front of my seat)

ねーまじでかわいいー
eh, truly cute
絶対いい子やーん
really a nice child
ゆりやが好きと?
do you like yuriya?
ゆりや!好きってよ!
yuriya! I like her!
もーかーわーいーいーー
ahh-cu-te--

みたいなことを最初から最後までずっと話してました!ww
they said something like that many times from start until the end! lol

こんなに話しかけ続けているらいらよりも好きって♡←←
I like raira even more when she's talking like this♡
嬉しー*´艸`*
I'm glad

❦ YUℜIYA ฅ”

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment