Monday, February 24, 2014

Ito Raira G+ 「伊藤来笑」 February 23rd, 2014, 14:44 JST


握手会終わりました\(^o^)/
akushukai done

今日は本当に
たくさんの方が来てくださって、
途中から列が2列になったんです!
today so many people come, 2 lines until middle lane!

すっごーく嬉しかったです!!
I was so glad!

来てくださった皆さん、
ありがとうございました♡
those who came, thank you very much♡

また私のレーンに来てくださいね^_^
come again to my lane, ok

そして写真は安陪さんと!
also, photo with abe-san!

今日でHKT48としての活動は
終わっちゃうけど
today, her closing activity as HKT48
またいつか会えると信じて、
but someday I believe we'll meet again
私も安陪さんに負けないように
頑張ります(p`・ω・´q)
I also will do my best so I won't be defeated by abe-san

だいすきです、安陪さん♡
I love you so much, abe-san♡

かむすまいる
come and smile
(R。・ω・。)⊃━♡゚*・。゚.

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment