Monday, February 24, 2014

Inoue Yuriya G+ 「井上由莉耶」 February 23rd, 2014, 16:36 JST


こんにちわ♬♪
good afternoon

握手会、終わりました!!♪
akushukai, done!

今日の私服です♥
today's clothes♥
マジすか制服風です!
majisuka wind uniform!
まじ女の校章つけてるんですよ(๑´ڡ`๑)!!
I'm wearing maji-onna badge too!

今日も来てくださったみなさん!
ありがとうございました(๑˘∨˘๑)♡
every who come also today thank you very much

今日で安陪さん最後でした´•௰ • `♡
today the last with abe-san

ちょっと寂しいですけど…
it's a little lonely but...
私は遊びに行ったし、昨日もみんなであそんだし、
I wanted to play, yesterday also we played together,
悔いはありません(๑´^`๑)!
so no regrets!

これからもがんばってください♡´∀`♡♡
大好きです٩(๑>ヮ<๑)۶♡
from now also please do your best♡ I love you

❦ YUℜIYA ฅ”
遥と詩乃とご飯食べに来てます♪
eating with haruka and shino now♪

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment