Thursday, April 10, 2014

Iwahana Shino G+ 「岩花詩乃」April 9th, 2014, 22:40 JST


公演終わりましたー!!
performance done!!

生誕祭を開いてくださった皆さん、本当にありがとうございました!
Thank you for opening a seitansai today!

草原の奇跡の時の、ピンクのペンライト、とても綺麗でした\( 'ω')/
at Sougen no Kiseki, pink penlight, really beautiful

はるかからの手紙も嬉しかった´>ω<`♡
a letter from haruka also happy♡

自己紹介MCでゎ、しのについてで、いろいろ言われましたねー。w
also at jikoshoukai MC, things about shino, various are said. lol

DMMで、チェックをよろしくお願いしますヾ(●´∇`●)ノ
from DMM, please check it

そして、「I4U」という、井上由莉耶ちゃん、上野遥ちゃん、宇井真白ちゃん、私の、グループ?てきなものができました\( 'ω')/←
also, so called I4U, group? of Inoue Yuriya-chan, Ueno Haruka-chan, Ui Mashiro-chan, and I, we were able to announce it

Iは、IwahanaとInoueのIで、
4は、四人で、
Uは、UiとUenoのU
I is Iwahana and Inoue I
4 is four people
U is Ui and Ueno

「私はあなたのために」っていう意味もこめられてます\( 'ω')/
when put together, that's the meaning of so called
"Watashi wa Anata no Tame ni" (I for You)

I4Uの応援もよろしくお願いします(。・ω・。)!!
please also support I4U

それでゎ…
so then

ばいばい´ω`)ノ
bye bye

translated by negsan
source



No comments:

Post a Comment