Thursday, April 17, 2014

Anai Chihiro G+ 「穴井千尋」 April 18th, 2014, 00:21 JST


こんばんは。
good evening

更新遅くなりすみません(´..`)
sorry for late update

今日はレジェンド公演千秋楽でしたよ!
today was Hakata Legend Senshuuraku!

泣いちゃうとこもあったけど
最後はみんな笑顔で千秋楽終えることができました^ ^
there were times when we cried but
at the end, everyone can finish the senshuuraku with smile^^

でもやっぱりさみしい。
but still, lonely

歌っててやっぱりこのチームH最高って思ったし何より私はチームHが大好きだなって改めて思いました。
as I sing, really, this Team H is the best, I thought
I love Team H above anything, I thought once again

だけどここで止まってちゃ
ダメですもんね!
but to stop here
is not good!

これからはみんな新しいチームで
またスタートします!
from now, everyone at new teams
will start again!

新しい環境で新しい魅力を1人1人が発揮できればいいなと思います。
in the new environment, it's good if if everyone can show new appeal, I think

みんなバラバラなるけど
これからも変わらずHKTの仲間であり
良きライバルです!
everyone are being separated, but
from now also, HKT companion will not change
good rival!

もちろんちよりも!
of course Chiyori also!

ちよりはAKBに移籍しても
私たちの仲間です!
chiyori transfers to AKB but
we're friends!

ちよりの活躍を期待しながらも
私も負けないよう頑張ります!!
while also expecting Chiyori's success
I also won't be defeated, I'll do my best!

そして最後にファンの皆さん
いつも応援ありがとうございます。
also in the end, fans
thank you for always support us

これからも変わらず
私たちを見守って頂ければ嬉しいです><
from now also we won't change
if you can watch over us, I'll be glad

夜遅くに長々すみません>_<
おやすみなさい♪
sorry for long post at late night
good night♪

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment