Wednesday, April 9, 2014

Inoue Yuriya G+ 「井上由莉耶」April 9th, 2014, 22:01 JST


こんばんわ( ٥ั ڡ ٥ั)♡
good evening

公演、詩乃の生誕祭終わりました✧*
詩乃お誕生日おめでとーーー٩(๑>ヮ<๑)۶♡
performance, shino seitansai done
shino happy birthday

元中2組で司会をさせて頂きました!!
also the former 2nd grader mid-school group was allowed to lead!!

そして、元中2組の新しい名前がきまって、
『I4U(あいふぉーゆー)』
になりました!
also, the new name for former 2nd grader mid-school group has been decided
it's "I4U (I for You)"!

Iwahana
Inoue
Ui
Ueno
の頭文字と、なかよし4人組の4でI4Uです!
『私はあなたのために』✧*
it's from Iwahana, Inoue, Ui, Ueno initial name, and because we are 4 best friends it becomes I4U
"Watashi wa Anata no Tame ni" (I for You)

みなさんから頂いた意見の中から決めさせて頂きました!!!
たくさんたくさんありがとうございました(๑˘∨˘๑)!!!!!
110個ありましたよ!
it was decided from opinions I received from everyone!!!
thank you thank you very much
there was 110 of them!

生誕祭では、
みなさんも含めて詩乃への質問、
遥からのお手紙、
写真撮影しました!
at seitansai
there was questions from everyone
a letter from haruka
and we took photos!

スムーズに出来なくてごめんなさい(°̥̥̥̥̥̥̥̥ °̥̥̥̥̥̥̥̥ )
詩乃もごめん(°̥̥̥̥̥̥̥̥ °̥̥̥̥̥̥̥̥ )
we can't do it smoothly, sorry
shino sorry

I4UみんなMC苦手と思うんです。すごくわかってます。
everyone in I4U have a weak MC, to be thought like that, we understand.

課題にして頑張ります!!
we'll do our best in that!!

今日も来てくださった方、DMM生配信で観てくださった方、ロビー鑑賞で観てくださった方、ありがとうございました(๑˘∨˘๑)!!!
アーカイブ配信もぜひぜひみてみてくださいね♡♪
today also, people who came, who watched at DMM raw delivery, who watched from lobby, thank you very much!!!
please look at archive delivery too without fail♡♪

❦ YUℜIYA ฅ”

translated by negsan
source

No comments:

Post a Comment